آهنگ فوق العاده شاد تا اونور دنیا با صدای حمید اصغری


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

Hamid Asgari _ Ta On Var Donya

ترانه سرا: مریم اسدی

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

lovely.girl
ساعت20:43---5 فروردين 1391
تموم خاطراتمو سوزوندمو

با نگاهی گریون قدماتو شموردمو

اما با لبخندی نگام کردیو گفتی:برای همیشه خداحافظ



راستی تبریک میگم بخاطر این وفاداریت خیلی کم پیدا میشن ادمای اینجوری اما بدون میشه عاشق کس دیگه ای هم شد با این همه غم خوردن فقط عمرت هدر میره....اما میدونم سخته چون منم نمیتونم که فراموشش کنم....

منتطر نظرای قشنگت هستم....ممنونم كه منو با حضور گرمت خوشحال كردي چشم حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: موزيكموزيك ايرانيموزيك خارجي
پنج شنبه 3 فروردين 1391| 15:36 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§